Ozge_efe_umay anladım biz 3 ay 3 günlüğüz aynı sekil önce devletin verdiği devit3 ü kullandık sonra ocean a geçtik ama huzursuzluğumuz huysuzluğumuz asla değişmedi çünkü bebeğimiz kolik ve gaz sancıları oluyor. sorun tam olarak bu belki sizinki de öyle olabilir diye sordum. Çünkü d vitaminin bebeğe yan etkisi veya hiç bir zararı olacağını düşünmüyorum