aslioztrk Benim de oğlum 9 ay 20 günlük, 1.5 aydır emekleyip tutunup kalkıyor sıralıyor. Ama zaten emekleme bir gelişim basamağı değil. Yani hiç emeklemeden de yürüyen bebekler var. Ben oğlumu sürekli yere koyuyordum oyuncaklarını veriyordum o şekilde bir baktım emekliyor