4 buçuk aylık bebeğim 4.aya girdiğimizden beri kucaktayken birden kendini kasıp bağırıyor. Nörolojiye götürdük hem muayenesinde hem eeg sinde hiçbir sıkıntı çıkmadı. Videosunu da izlettim. Doktor çocuk mastürbasyonu dedi. Ama öyle olduğunu düşünmüyorum. Sanki sinirden yapıyor gibi bağırıyor. Birkaç gündür yapmıyordu bugün yine başladı. Başına böyle bi durum gelen var mı? Neden yapabilir böyle?