İyi akşamlar kızlar. Bebeğim 9.5 aylık bugün ilk defa sütle mama yaptım öğle yemeğinde onu verdim. Akşamda bezini değiştirmek için altını açtım karnı sırtı her tarafı kıpkırmızı olmuş. Acaba süte mi alerjisi var. Böyle bişey yaşayan oldu mu ne yapmam gerekiyor