Hazal_annesi benim kızım da 1 aylıkken oldu zimaks şurup verdi geçti. Altını önden arkaya doğru silin hiçbir şekilde kaka kalmasın canım bir de ıslak mendili Yenidoğan kullanın şu sadece su ve pamuk olandan. Hatta ılık su pamuk en güzeli. Aylar geçti geçen yine oldu bu sefer zimaks da fayda etmedi başka bir antibiyotik verdi doktor öyle geçti. Bu idrar yolu enfeksiyonu tam bir illet