DenizAybars Merhaba, her kakalı bezde mi gördünüz ve yoğunluğu nasıldı? Oğlum şuan 3,5 aylık ve 15 gün içerisinde 2. Kez çok çok minik birkaç kırmızı parçacık halinde kan gördüm. İlkinde doktorum sonraki kakalı bezlerde devam etmediği için birşey olmadığını söyledi. bu değerlinden sonra da devam etmedi. O yüzden doktora götürmedim. Sizinki nasıldı?