079aslankuzusu Bebeğim anne sütüyle besleniyor ek gıdada verıyorum suda içiyor ama cok değil günlük 30 40 cc kadar 7 aylık bu arada hiç su içmiyodu yeni yeni içmeye basladı su dısında içecek vermeliyiz yada ne zaman ne içecekler verılır
-Ozge- 079aslankuzusu ayran,kefir,ev yapımı şekersiz komposto,ıhlamur,karadut özü ve biz çay içerken onun çayıda pekmezli su oluyor 🙂
MeryeminAnnsi 079aslankuzusu kefirle ayran verdim o aylarda özellikle kefire alissa iyi olur çok faydalı
079aslankuzusu Asyaveannesi04 mesela kahvaltıda yarın ilk defa pAnkek yapıcam yanına ne vereyim bilemedim
Hollymolly 079aslankuzusu karadut özü alıp sulandırıp verebilirsin. Portakal suyunu sulandırıp verebilirsin. En olmadı pekmezi sulandırıp verebilirsin alternatif cok:) bazen ıhlamur verdiğim de oluyor.
yaprak_34 079aslankuzusu sade kefir verebilirsiniz .meyveli olanlara alıştırmayın derim,sonra şade olanı içmez.
-Ozge- 079aslankuzusu Ben veriyordum bir sorun yaşamadım şuan 14 aylık oldu hâlâ devam ediyorum bunları vermeye
-Ozge- 079aslankuzusu bana burada altınkılıç sade olanı önerilmişti onu alıyorum. Evde kefir mayalamak daha sağlıklıymış ama bilmiyorum nasıl yapılıyor