Kubraa00 Ek gıdaya başlayacağız pratik olması açısından buharlı pişirici alacağım ama Yoyko ve Philips wasabi arasında kararsız kaldım hangisini önerirsiniz ?
sgok Kubraa00 işinize karışmak istemem ama ben naçizane buharda pişirmek için metal aparat kullanıyorum tenceremin içine koyuyorum gayet memnunum 40-50 tl gibi cuzi bi fiyatı var
Padfoot Kubraa00 hamileyken 600 tl ye almıştım yoykoyu. Yeni yeni kullanıyorum memnunum. Pratik ve hızlı oluyor. Yalnız yoykonun kronik bir sorunu var, pişirme haznesinde ki plastik sararıyor, bilginiz olsun ona göre alın
Kubraa00 sgok bende aparatı düşündüm ama oğlum fazla durmuyor makine benim için daha kurtarıcı olacak
Mom098 sgok ben onlardan aldım nasıl memnunsunuz anlamadım çok dandikler iade ettim. Kendi evimize eşya alırken idik didik ediyoruz bebeğe alırken e idare eder Ben ikeadan pişirme aparatı aldım 90 lira ama çeliği coook sağlam ve güzel çok hoşuma gitti yeğenim içinde aldım. Şimdi onunla yapacağım 😍
Kubraa00 Ayesra yoykonun haznesinin havuç ve balkabağı gibi sebzelerde hemen sarardığını okudum bir kaç yerde sizde de oldu mu ? Bir de temizlik açısından kolay mı ?
Atesbebek Ben ilk çocukta aldım tencere aparatlarinin daha pratik olduğunu düşünüyorum. 5 10 kere kullandım o da hadi aldım artık diyerek kullandım yani . Bence tencere aparatları daha mantıklı. Fiyat olarakta daha makul .
Kubraa00 Atesbebek gerçekten oğlum durmuyor zor olur benim için bir de her iki tarafın ilk torunu olunca dedesigil bu tarz şeyler de maddi olarak destek çıkıyor yeter ki çocuk ağlamasın diyorlar
sgok Mom098 bebeğime e idare eder düsüncesiyle tek bir şey almadım herkesin yavrusu kendi göz bebeğidir. Ben memnun kaldım aldıgım üründen naçizane fikrimi de söyledim. Herkesin kullandıgı satın aldıgı ürün birebir aynı kalitede olmayabiliyor. Çok sevindim daha kaliteli bulabilmenize.Afiyet olsun bebişe de 🙏🏻