Merhaba hanımlar 4-5 gündür adetim geçti sipralim var. Bazen geçerdi bir kaç gün ama bu ay çok fazla akıntım var dün midem bulandı istifra ettim bugün yine aynı şekilde midem bulanıyor başım çatlayacak gibi oluyor ve kasıklarım 1 haftadır aşırı derecede ağrıyor. 2 gün öncede su gibi akıntı geldi ve hafif et parçaları. Az önce yine iç çamaşırımda et parçaları gördüm acaba hamile kaldımda sipralemi takıldı düşük mü yapıyorum? Bunları yaşayan var mı?