Aselhayal Deneyimli anneler sütten bebeğe en cok hangi besinler yapıyo. Bulgur pilavı yaşıyomus iyi süt yapıyo bu yüzden cok sasırdım. Sizde neler yapdı.
Deletedmom133 Aselhayal yeşil sagon süt yapıyor ama oda gaz yapıyor malesef abartmadan yiyorum kavun gaz yapıyor mercimek nohut fasulye gaz yapıyor
Basak71_ Aselhayal 2 ayın içinde nohut bile yedim az az kolada içtim dayanamayıp bi mercimek çorbası ile fasülye yemedim kavun 1-2 dilimi geçirmiyordum 40ından sonra bünyesi alışsın diye her şeyden az az yemeye başladım açıkçası
Mavisever Ulkukrts dün 40 mevlüdüm vardı lahana sarması yaptı kayınvalidem dayanamadım yedim bebeğim dünden beri yeşil kaka yapıyor 🤦♀️
Defnem_ Canım kola kuru fasulye nohut gibi çok bilinen şeyleri yeme diğerlerini abartmadan yiyebilirsin benim bebeğim çok gazlıydı ben resmen aç geziyodum herşey gaz yapıyor diye hiç bişey yemedim ama buna rağmen gene ağluyodu gene gazı oluyodu oyüzden boşuna aç kalma 3 ay boyunca bu gaz olucak yesende yemesende
Defnem_ Aselhayal ben anladım ki tek çaresi zaman 3 aydan sonra bitiyor canım ben yapmadığım denemediğim şey kalmadı ama hiç biri işe yaramadı 3 aydan sonra düzeldi çok şükür
Aass Ben de yemiyordum hiç bişey yine oluyo 2 aylık bebeğim valla şimdi yiyorum herşey nohut fasülye hariç bi fark olmuyor. Yine gazı var yani.