Hayırlı geceler 18 aylık kızım var bütün tahliller temiz ama çocuğumun karnı çok şiddetli ağrıyor dizlerini kırıyor artık ve hicbirsey yemiyor bugün 1 hafta oldu . Aynı zamanda ara ara yüksek ateş ile uğraşıyoruz ben çok bunaldım artik çocuğum çok acı çekiyor onu öyle görmek içimi parçalıyor ya nolur bilen biri ,yaşayan biri varsa Allah rızası için bana akıl versin ne yapacağımı bilmiyorum