Mevanur30 benim naçizane tavsiyem siz tabi ki doktorunuza da danışın bebeğinize asla formül mamayı 150 ml üstüne çıkacak kadar vermeyin. Sindirim sorunu yaşayabilir. 4/4,5 aylık bebeklere doktorlar ek gıda öneriyor sadece mama ile besleniyorsa anne sütü yeterli ise durum farklı tabi. Ben kendi çocuğuma ek gıdaya başladım. 4 aylığız. Tadımlar yapıyoruz sonrasında tadım yaptıklarımızla karışık püreler ve pirinç unlu mamalar yapacağız. Formül mamalar temiz içerikli bebekler için özenle yapılmış fakat 180 ml onun minik sindirimi için iyi değil. Doğal meyve sebze suları bile çok daha iyidir. Sevgiler.