Taze anne hoşgeldin 💕 benim de bebeğim sol göğsümü tutamıyordu ucu pek yoktu silikon uçla denedim ilk zamanlar onunda emiyordu sonra ucu kendiliğinden çıktı artık normal alıyor. Bende ters emziriyordum hep kolumun altına alıp başını elimde tutuyordum hem daa rahat oluyordu hem de dikişlerim acımıyordu öyle öyle alıştık :)