Nilkuss 9,5 aylık. ek gıdada kahvaltı hariç çok iyiyiz zaten yemek dışında da sürekli emiyor. bence bebeğiniz doymasa baya huysuzlanırdı. benim kızım acıkınca yemek hazırlamamı bile bekleyemiyo çünkü paçama yapışıp son damla gözyaşına kadar ağlıyo. bebekler akıllıdır aç olsa doymasa ister annesi