Beyzaclk Kizlar dogum sonrası makat çatlağı problemiyle karşılaşan oldu mu doktora gttiniz mi ne gibi bir tedavi uyguladiniz ?
Kaderci Beyzaclk cnm benim doğumla alakalı deqildi. Bekarken olmuştu böyle yırtık gibi acıma doktor jel vermisdi uyusturuyo o bolgeyi
Beyzaclk Kaderci evet anestol verdi uyusukken iyide uyusuklugu geçince dayanılmaz bir hal alıyor lazerle yakiliyormus sanırım son çare onu yaptiracagim