deletedmom111 Bebeğimin ayak tırnağı batmış kenarı iltihap yapmış nasıl geçer bu daha önce başına gelen var mı bu arada kızım 2 ay 25 günlük
Kuby deletedmom111 sağlık ocağında aile hekimine gittik antibiyotik krem verdi batikon ile temizleyip sabah akşam krem sürdüm bebeğim büyük olduğu için uyurken yaptım ben uyku sırasında sargida kaldı
Prensinannesi23 deletedmom111 bepanten sürüyorum benim bebeğiminde oluyor tırnaklarını dipten kesmiyorum biraz uzun bırakıyorum artık
Muhammedd23 deletedmom111 pişik kremini sür ya da evde antibiyotikli krem varsa sür thinkal felan. Üzülme yarın hemen geçtiğini görecekain
Daisy1212 deletedmom111 canım benim bebeğimin de batıcak gibiydi doktora gittim antibiyotik Li krem vermişti öyle geçti ama seninki batmış diyorsun bi doktora git bence
Tazeanne53 Doktora götürmüştük biz. Antibiyotik krem sürüyorduk günde iki kere. Böyle geçmişti bizim.
Nihankumsal deletedmom111 evet kızarıklığı hemen geçiriyor arada bende fazla kesiyorum malesef yanlışlıkla
BebekEfe deletedmom111 bizim de batıyor sıreklı el tırnakları ayak tırnakları ama ayak parmakları şişti iltihap oldu bepanthol surdum gecırmedı , doktora gıdınce gosterıcem yazarım sıze de😓😓
Jelibon88 Benim oğlumunda ayak baş parmaği kizarmiş neden olurki acaba dar çorap falanda giydirmedim krem sürüyorum şjmdilik bakalim geçecekmi