Merhaba kızlar ikiz erkek bebeklerim 7 aylık oldular 8’den gün aldılar bu aylarda beni neler bekliyor acaba ? Destekli oturabiliyorlar ek gıda hemen hemen her şey (ayına göre) yiyebiliyorlar. Bu aylarda şöyle olur, bunları yiyebilir, emeklemeye başlar vs. Gibi benimle deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🥰