Bana hem istanbulda hem Muğla’da doktorlar piyasa kremleri işe yaramıyor dedi.Biz ailecek yapma ilaç kullandık dün tedaviyi sonlandırdık.Doktor bana bebek de özel ilaç kullanacak dedi, eczacı 2 aylık bebeğe ağır gelir ona losyon vericem diyince tamam dedim, çok pişman oldum.Yaraları küçüldü ama ramamen geçmedi.2 aylık sürekli mızmızdı kaşıntıdanmış:( O kadar çok harcama yaptım ki 10000 i buldu.Manevi olarak da çöktüm, kızımın yaraları beni bitirdi .Doktor haftaya bakacsk,yapma ilacı kullan derse bi daha sürücez hepimiz.İnanılmaz salgın var herkes perişan