Kahvelianneee Kızlar hiç açmadan kavanozda ne kadar süre durur? Mesela 2 kilo yoğurt yapmak istiyorum kavanozlara bölüştürsem açmadığım kavanoz kaç gün durur?
Ikizannesi06 Kahvelianneee 3 gün içinde tüketilmesi gerekir bebek için. Ispanak 1 gün bile değil yani öğlen yaptınız yedi ya da akşam yedi kalanı bir daha vermeyin
Ysgl26 Kahvelianneee ben 7 kavanoz yapıyorum 6 günde tüketiyor oğlum kalan kavanozu da tekrar maya olarak kullanıyorum. En fazla 5-6 gün dayanır ekşir zaten. Meyve pğresini falan taze yapın o an verin neden dolaba koyuyorsunuz ki.. bozulabilri hava alır farketmezsiniz ne gerek var risk almaya.
Pandora123 Kahvelianneee Ben en fazla iki gün içerisinde yediriyim.Yoğurt mayalayınca da en fazla 4 gün
Asyaveannesi04 Kahvelianneee bebeğe 3 gün içinde tüketilmesi gerek ne kadar da kavanozu açmasınız da olmuyor
Kahvelianneee Ysgl26 teşekkür ederim. Hani meyveyi zaten en fazla 2 gün bekletirim belki diye sorum. Tabi taze yapma taraftarıyım. Yatılı kalmaya falan gidersem özellikle diye
3310umbozuk Yoğurt hariç herşeyi en fazla 2 sefer yiyebilecek kadar yapıyorum 2 kızıma da öyle yaptım