Kızlar selam oğlum öksürük ve burnu tıkalı olduğu için rahatsızdı şurubu vermeye çalıştım içiremedim çok az parmak ucumla çok az vicks sürdüm göğsüne tam 2.5 yaşında biraz araştırdım çok zararlı olduğunu okudum hemen sildim ıslak peçete ile hafif kokusu kaldı çok korktum ama bişey olur mu başında oturuyorum bir daha asla sürmem onu daha önce de bir iki kez başını çarpmisti o zaman sürmüştüm bilemedim zararlı olacağını çok korkuyorum şu an açıkçası 😢😢😢