Bosvergitsin hiperaktif kelimesini kullanmayın derim. O bir tanıdır ve çocuğun çok hareketli olmasının yanında bambaşka belirtileri var.
Benim kızım 11buçuk aylık, bir bebek hiç mi sakin durmaz, asla durmuyor. Bende dehb olduğu için onda da vardır şüphesi var. Ama öyle her hareketli çocuk dehb li diyemiyoruz.
Ayrıca her çocuk o internetteki etkinlikleri yapacak diye bi şey yok. Beraber vakit geçirmeniz bile kıymetli. İlla onu kes bunu biç vs gibi etkinlikler yaptırmak zorunda değilsiniz. Çocuğunuzun ihtiyaçlarına göre beraber oyunlar oynayın derim.