15 aylık deldirdim eczanede 5 dk bile ağlamadı iğne oluyormuş gibi kısa sürdü daha sonra hemen unuttu yara felan olmadı krem sürdüm çevirdim iki gün bitti şimdi çok güzel oda alıştı asla elini götürmüyor değişik değişik tatlı küpeler alıp takıcam bende çok kararsızdım ama iyiki deldirdim korkulacak birşey yokmuş bebekler daha güçlü😍