16666 5 Aylık bebeğim gece saat başı kalkmaya başladı, doğduğundan beri gece uykuları hiç problem değildi her zaman yaptığım rutinleri yapıyorum aynı saatinde uyutuyorum emerek uyumuyor ama gece kalkınca illa emmek istiyor ne yapalirimm
Oncukubra 16666 10 aylık bebeğim var. Doğduğundan 4. Ay uyku gerilemesine kadar gece 2-3 defa uyanırdı. 4. Ayla birlikte 30 dk yada saat başı uyanıyor. Düzelir diye bekledim ama maalesef olmadı. Post açanlardan da takip ettiğim kadarıyla bu bi alışkanlık ve vazgeçmiyorlar. Vazgeçirmek şçin min. 1 hafta boyunca gece emzirmeden ağlamasına dayanmanız gerekecek. Ben başaramadım.
Gokturk_ 16666 Şuan 5 ay 8 günlük oğlum doğduğundan beri geçen haftaya kadar gece uykularımız çok iyidi 4 gün önce bexsero yaptırdım ve mahvetti bizi o gün bu gündür geceleri asla yarım saati geçmiyor uykusu .Kafayı yedim yani inanın.Ağlaya ağlaya uyutuyorum.Nedir bende anlamış değilim .Gece kalkıp soğuktan donarak sallıyorum .
Mtzzeynep 16666 sanırım bebekler arası bi salgın var uykusuzluk 7aylık oğlum 15gündür falan yarım saate kırkbeş dakikaya bir ağlıyor emmeden de geri uyumuyor gündüz bişeyi yok gece olunca emmezse kıyamet kopartıyor
Ali_asaf_10 16666 demekki emerek uyumuyor sanıyorsunuz ama emerek uyuyor😀 gece uyanıp emip yine uyuduğuna göre emerek uyuyor bir tek ilk uyurken emmiyor. Bu şekilde alışmış öyle de yapmaya devam edecek siz degistiremezseniz. Bu arada benim de 8 aylık aynı şekilde durum benim hep emerek uyuyor gece de saat başı emiyor ve emmeyi bırakana kadar bu böyle gider bence vermesem kıyamet kopuyor cunku
16666 Oncukubra peki çığlık atarak mı uyanıyor oğlum çığlık çığlığa uyanıyor aç da değil kilosu gayet yerinde sürekli emzirmekten sızlıyor artık göğüslerim çok yıprandım 1 aydır böyle uyku gerilemesi bitmez mi 1 ayda :(
Ali_asaf_10 Oncukubra 8 aylık bende başaramadım. 4. Aydan beri ayni ve düzelmedi.ondan önce gece en fazla iki kez uyanırdı. Hatta bazen hiç uyanmazdi bile ben zorluyodum sariligimjiz uzamisti yukselmesin uyansın emsin diye ona rağmen asla uyandiramazdim. Simdi de uyutamiyorum. En geç saat başı emiyor valla yandik memeyi bırakana kadar bence böyle gidecek
Gmzeabduygzefe Gokturk_ bexsero dan sonra neden değişir ki bu bebekler anlamıyorum. Ben henüz yaptırmadım ama arkadaşımın bebeği de sizinki hibi oldu
Gokturk_ Gmzeabduygzefe Yeminle gül gibi çocuktu uykusu yerinde herşeyi ağlaması bile pek yoktu yani .İğne sonrası mahvetti bizi akşam 21.30 dan beri ayağımda şuan bayadır daldı ama bıraksam ağlayacak böyle birşey kafayı yedim bende .
Oncukubra 16666 çığlık atarak değil ama mutsuz ve ağlayarak uyanıyor. Uykusunu alamadığı için oluyor bu
Oncukubra Ali_asaf_10 bıraktırmak çok zor olucak diye düşünüyorum ben. Akşam 8.30 da gece uykusuna yatırdım . 30 dk ya da 45 dk da bir uyandı. Emzirmezsem çığlık çığlığa. Sabah 5 te uyandık. Şuan sanki uykusunu tam almış gibi enerjisi. Uyku eğitiminde ki tüm metotları denedim hiçbir ilerleme olmadı. Gündüz uykularımızda 30 dk. Memede tutarsam uyursa 1 saat uyuyor sadece
merkursavascisi_06 Kızım da 10 gün sonra 6ayını dolduracak, bu hafta uykusu çok bozuldu çok mızmız hep kucak istiyo gün içinde. 4.ay atağından daha beter halde sanırım diş çıkarıyor artık bi hayırlısıyla çıksaydı iyiydi. Allah tüm annelerin yardımcısı olsun
Ali_asaf_10 Oncukubra benim de aynı o saatlerde gayet neşeli uyanıyor valla bende onu düşünüyorum zamanı gelince nası tamamen birsktircam diye