sennayyy Merhabalar benim bebeğim 2 yaşında içe basıyor belirgin bir şekilde farkediliyor gelişimi devam ettiği icin bebeklerde norml deniliyor acaba cocuklarinizda böyle sıkıntı yasayipta sonradan düzelen oldu mu yoksa doktora götürmeyi düşünüyorum
Sedakbyk sennayyy kızım 18 aylık sag ayagında ıce basma var ortopedı doktoruna goturdum normal oldugunu soyledı 5 6 yasına kadar duzelır dedı 6 ayda bır kontrole gelın dedı sadece