Evet yaptım bir hata. Günleri karıştırmışım yorgunluktan. 16sına aldığım randevu vardı. Aynı gün akşam bakalım yarın kaça almışım randevuyu diyerek bir baktım randevu yok. Meğerse geçmiş. Alerji doktoruna gidecektik. Şimdi yok mu bunun başla bir yolu arkadaşlar. Direk oraya gitsek oradan kayıt açarlar mı ki şehir hastanesinde?