Tombikdonerartikcokpahali Merhaba annellerim şuan 38+3 deyim pazartesi günü gidicem tekrardan acaba gün verirler mi? Birde doğum şekilleri nasıl yaparlar spinal veya genel 😊
uykusuzbirana Tombikdonerartikcokpahali Orda doğum yapmadım ama bence hafta itibari ile artık gün verirler canım . Eğer bir sağlık sorunun yoksa da spinal yaparlar. Hayırlısı ile kucağına al bebisini😊