Oğlum 4,5 aylık. Doğduğundan beri bphazına mama kaçırıyor burnunu temizleyince geçiyordu ancak son üç gündür öksürme tıksırma gibi kendini kurtarmaya calısmıyo nefes alamıyor ve sesi kesiliyor çok korkuyorum gece uyurken falan olursa diye başına gelen oldu mu bunun bir çözümü var mi lütfen yardım edin çok paniğim artık her an olacak mo diye korkmaktan kalbim sıkışıyor