@Gamzelibulut benimde bebeğim çok hareketli bi bebek olduğundan dolayı emziremedim, şuan 4 aylığız, bu zamana kadar hep sağarak idare ettm sütümde çoktu, ama bi zaman sonra sütüm azalmaya başladı. Sağım yapmak bi zaman sonra sütü azaltıyo, şuan yok denecek kadar az, mama veriyorum çoğunlukla. Keşke emzirebilseniz.. başka türlü artacağını düşünmüyorum, emzirdikçe artarmış süt, tabi uyku, bol su veya başka takviyeler ekstra artırıyo ama kesin çözüm ve temelli çözüm emzirmek. Sağım yaparak sütünüz artsa bile bi zaman sonra gidebilir benim gibi