Bebegim_28 benim oğlum da 26 aylık çok çok zorlanıyorum bezini değiştirirken bezini değiştirmemi istemiyor kaçıyor, sırf değiştirmeyeyim diye kakasını yaptığını bile söylemiyor, biliyor yaptığını yapmadım diyor değiştirmemek için . Çevrede diyor ki aslında hazır bez istemiyor diyor ama tuvalete götürüyoruz şarkılarla oyunlarla tuvaletin kapısına gelince istemiyorum diye kendini yerlere atıyor bağırarak ağlıyor ama bu tepkileri bezini değiştirirken de veriyor 😦 ne yapabilirim bunlar sinyal mi oluyor sizce yeni bırakan olarak ne düşünürsünüz? yada nedir bunlar?