Belindaaa Merhaba güzel anneler oğlumun vücudunda kırmızı kabarcıklar çıktı doktor isilik olduğunu söyledi nasıl geçer ne yapmalıyım
starwomen Belindaaa öncelikle geçmiş olsun. Çok kalın giydirmeyin, isilikli bölgeyi su ve pamukla günde 3-4 kez silin iyi geliyor birde anne sütüyle silmek iyi geliyormuş onu da arkadaşım denemişti
Belindaaa starwomen bir çok yerinde var kolları göbeği boynu şimdide baldırlarında çıkmış 3 aylık bu arada böyle bir şeyle ilk defa karşılaştım
starwomen Belindaaa benim kızım da 2 aylıkken olmuştu sürekli silmiştim iyi gelmişti inşallah size de iyi gelir