Baharya çok geçmiş olsun. Bizede ilk olarak alerji dediler. Vıcunda kızaruklık oluyırdu, kaşlar da döküntü kanlı bol mütüşlü yeşil kaka. Yoğun diyete girdim, bazen düzeldi bazen bozuldu. Behçet uz da çoçuk alerji uzmanına gittik. Sadece laktozu sindiremiyor bunlar alerji belirtisi değil, dedi. Ancak kanda löp löp kan olursa o zaman alerjik olır dedi. Ve herşeyi ye, mayıs’ta da kontrole çapırdı. Ve o günden sonra kaka hiç düzelmedi. Hep bol mukuslu yeşil.köpüklü.vs bizde başka belirtir yok. Hala süt ürünleri tük etmiyorum. Kafam çok karışık