1.5 yaşında oğlum var, 2-3 ay önce pişik olduğu için 2-3 aydır kakasını 2-3 günde bir zorlanarak yapar oldu. 2-3 gün tuttuğu içinde bu kabızlığa yol açıyor ve böyle hiç yapamıyor bacaklarını kasıyor yaparken onda da yapamıyor. Pişik geçti ama bu psikolojik olarak geçmiş değil. Kabızlık için önere bileceğiniz şurup, besin ne varsa lütfen söyleyin ve bu korkuyu kafasından nasıl silebilirim yardım edin lütfen..