Kızlar bebeğim az 20 dk önce düştü. Halının üzerine koydum yanına oturdum. Arkamı dönüp koltuğa uzandım telefonumu almak için. O sırada arkaya doğru düştü. 7 ay 23 günlük. Halı üzerindeydik evet ama kalın bir halı değil. Tak etti düşünce. Kaldırdım hemen ilgisini dağıttım çok az ağladı. İçim içimi yiyor eşim de evde yok. Götürülmesi gerekir mi sizce?