asena_asya 6 buçuk aylık bebeğim su içmek istemiyor tadını sevmemiş gibi tepki veriyor nasıl alistirabilirim önerilerinizi bekliyorum 😌
Ysgl26 asena_asya suluktan benimki de asla içmedi.. kendi süt içtiği biberonuyla veriyorum onunla içiyor. Biberon kullanmıyosanız şırıngayla deneyin. Bir de ılık su verin mama ısısında olsun. Mama sanıp içiyorlar . Oda ısısındaki suyu benim oğlum da içmiyor asla.
asena_asya Ysgl26 biberon kullanıyoruz onunlada denedim ilk emiyir su oldugunu anlayınca atıyor hemen
Ysgl26 asena_asya olsun daha küçğk bi iki yudum çekse yeter ona.dediğim gibi mama sıcaklığıns yakın ılık su verin. Zsmanla alışacaktır. Oğlum 8 aylıj oldu kendi alıp içiyo artık suluğu görünce
hunilimomm asena_asya suan oma zaten bir iki yudum dahi olsa yeter ilerleyen zamanda kendi tutmaya başlayınca suluk tarzı şeyler verirsiniz