SenanurMasal hayır asla sen kötü bi anne değilsin sadece insansın bu kadar. Seni o kadar iyi anlıyorum ki ben de böyle bi iki kez sesimi yükselttim. Bebeğim kocaman gözlerle bana bakmıştı ve o kadar ağladım mi çok vicdanım sızladı ondan sonra söz verdim ona bağırmicam diye. Çok yoruluyoruz çok. Ev, iş, bebek , eş. .. ama bu durumda en suçsuz en masum bebeklerimiz. Olabildiğince sakin olalım çünkübbu Koskoca dünya da onun bizden başka kimsesi yok
Sadece biz anlarız. Çünkü anneyiz. Yine de elinden geldiğince bağırma annesi.. o senin küçük meleğin unuttun mu ? 😍🥰🥰🥰🥰