Oznurozer Kızlar meraba sezaryen doğum yapalı 15 ay oldu şimdiye kadar hiç ağrım olmazdı ama son 3 gündür sadece sağ tarafta çok şiddetli ağrım var sebebi ne olabilir sizce yada yaşayan varmı?
busrasezgin Bence sezeryanla bir ilgisi yok apandisit bile olabilir çok şiddetli yazmışsınız bence vakit kaybetmeden hemen bi doktora gidin