AselinAnnesiiiiiiiii Eftelya-29 Ben bişey ısırığına benzetiyorum daha çok yakından öyle duruyor alerji yapcak bişey yokki doğduğundan beri beni emdi sonra mama devam ediyoruz şuan 4 aylık
Eftelya-29 AselinAnnesiiiiiiiii deterjan değişikliği yaptiniz mi belki o da olabilir belki sizin yediğiniz dokunmuştur herşey olabilir ama önemli bişeye benzemiyor geçer bence kisa surede
Betelgeuse_ AselinAnnesiiiiiiiii inek sutu alerjisi olabilir. Siz sut urunleri yiyorsaniz sizden veya ictigi mamadaki sut proteinlerinden dolayi tepki vermis olabilir. Sonradan da olusabilir alerji illa dogdugunda veya ilk aylarda olacak diye bir sey yok
Ormanmeyveli Benim bebeğim 3. Aydan sonra alerjik belirtiler verdi alerjiye çok benziyor geçmiş olsun
NerminAykut Alerji gibi duruyor. Benim bebeğim de 5 aylık doğdundan beri aynı deterjan şampuan falan kullanıyordu ama şampuan alerjisi çıktı. Bir ara süt alerji var sandım yemedim ama geçmedi. Sonra şampuan değişikliği yaptım ve nemlendirici krem uyguladım yavaş yavaş geçiyor gibi. Geçmiş olsun
Betelgeuse_ AselinAnnesiiiiiiiii az ya da cok fark etmiyor malesef. Zaten bir tek peynir sut degil yediniz cikolata kek salamda bile sut urunleri var bunlari hepsi de alerji yapabiliyor
Kvvvrrr857 Tek kolda cikan ufak kırmızı şeyler alerji belirtisidir diyemeyiz, alerji daha büyük belirtiler verir beraberinde baska belirtiler vs. Benim bildiğim tabi. Geçmez ve artar ise doktorunuza danışırsiniz zaten .