Aselim01 benim oğlum da 6 aylık, o kadar çok zayıf bu çocuk gelişmemiş diyorlar ki üstelik kilosu 7 buçuk falan ama inanın artık umursamıyorum. Çok şükür sağlığı yerinde, kilosu da sınır değilse sizde pek umursamayin gerçekten her bebiş çok çok farklı. İnsanlara kalsa kilolu olunca da yedirme der 🤷🏼♀️