Eymenlelifim evet normal doğum yaptım 20 saat sancıyla inanılmaz zor geçti asistana denk geldim kafasına göre 30 a yakın dikiş atıldı balon gibi şiştim. 4. Ay da falan fark ettim bende sanırsam emin değilim aynı şekilde içinde değil dışında da değil kenardan doğru dışarı et gibi parça diyebilirim. Korkarak devlete gittim e ne var ne noldu diye baktı muayene esnasında bende görmüyor musunuz dedim o normal sizin kendi etinizden parça dedi bişey yapılamaz dedi siktir git der gibi yolladı. özellerde operasyonla alınıyormuş.