Bizde de aynı sıkıntı vardı. Asm’ye gittiğimde hekimimiz poposunda her hangi bir kızarıklık var mı diye sordu bende takip ediyordum ⅔ gündür herhangi bir kızarıklık yoktu. Öpmeyin bebeğinizi dedi özellikle babasının sakalları tahriş etmiş olabilir dedi.dikkat ettik öpmedik düzelmeye başladı.