Vaveylaaa Merhaba arkadaşlar, Araştırmalar sonucu vfit runmate almaya karar verdim. Kullanan varsa gürültü durumunu öğrenmek istiyorum. Evin ses izolasyonu fena değil, 2. Katta oturuyorum. Binadan şikayet olur mu? Boşuna almak istemiyorum
Vaveylaaa Noname21 aldım ama yanıt biraz geç oldu sanırım 🙂 ev için çok ideal boyutlarda. Sessiz denilebilecek düzeyde ama kullanmaya başlayınca şunu anladım sıfır gürültü diye bir şey yok. Düşününki evin içinde hızlıca yürüdüğünüzde bile alt kata ses gidebiliyor. Benim binamın yalıyımı güzel ama yinede alt komşuma bilgi verdim rahatsız olursanız uyarın diye