whitechocolatemochaa nazlimom_ siz sormamışsınız ama belki bilmiyorsunuzdur diye söylemek istedim; gusül geçerli olmuyor 🌸
Esu3215 bakımı zor. tırnak uzadıkça dipten girinti çıkıntı oluyor ve bakım için de sürekli yapan merkeze gidip sürekli de para bayılmak iş değil. Ben tırnaklarımı yiyorum diye yaptirmıstim. Görünüş güzel ve sağlam ama dediğim gibi masraflı