EslinSemAltas55 90cc mama veriyorum bazen 120 istiyo ama az mi veriyorum siz ne kadar veriyorsnz ? Bazen oluyo 120 yapıyorum bitirmiyo bazen 90 yapıyorum az geliyor Hem mama hem ek gıda hem meme şeklinde gidiyoruz sizler nasılsınız ek gida süreci nasıl gidiyo?
Ysgl26 EslinSemAltas55 8 aylık 150-180 arası içiyor. Bazen bitiremiyor 90 da falan uyuyakalıyor. Ek gıda sürecimiz güzel şükür artık bizim yediğimiz herşeyi yiyor
Alya-Sena EslinSemAltas55 benmki de ayni bazen 90 bazen 125 filan anca iciyor ek gida da iyi gidiyor gunde 3 ogun veriyorm
EslinSemAltas55 Ysgl26 maşallah ne güzel böyle devam etmesi dileğiyle bizde yavaştan artık başaldık bizimle beraber herşeyi yediriyorum
EslinSemAltas55 Miraymomm tuz hafif kullanıyorum baharat olarak nane kullanıyorum salça da ara da yaptığım yemeklerde oldugu için veriyorum