Hanımlar bebeğim 2 ay 5 günlük kolik bi bebek, eskiden sadece akşamları kolik krizi süresince iki saat emmezdi onun dışında güzel emerdi, birkaç gündür uyanıkken emmemeye başladı sadece gece emiyor, daha emme pozisyonu aldığı an çok ağlayıp kendini geri atmaya beni itmeye başlıyor, acıkınca emer diye düşünüp beş saate kadar bekledim ama açlıktan ağlayıp yine de asla emmedi, sağıp veriyorum ama bebeğim çok küçük etmedikçe sütüm azalır diye korkuyorum, var mı yaşayıp bi çözümü, önerisi olan?