Mhtpsrkn benim bebegimde öyle 8,5 aylık suan .. sütümde yok zaten 2 ay emdi sadece . nerdeyse sadece mama alıyor denemedigim tarif kalmadı internetten baktım patates köftesi gibi birsey yaptım yedi biraz..
hazır kavanoz mama yiyor ben birsey yapınca yemiyor.
Vitamin alamıyor diye cok üzülüyorum.
Pekmez koyuyorum tatlansın diye yok hiç sevmiyor
Bugün en sonunda kendimize yaptıgım yesik mercimek yemegi yedirdim yedi..
Canı Biraz Tuz ve salca istiyomus sanırım..
Tadsız tuzsuz birsey yemiyor
Önerisi olan varsa bende alırım👍🏻