Burcukcktg Bugün aşımızı olduk 4.ay ama ben unuttum kaka yapınca yıkadım poposunu yıkadıktan sonra aklıma geldi bişey olur mu çok canım skldı stres yaptım
Mom098 Burcukcktg 4.ayda öyle bir kural yok ki o sadece 2.ay veremden sonra oluyor biz hep yıkıyoruz huzursuz olmasın ateşi yukselmesin diye
Kubrashnn Burcukcktg bizde iki gün önce 4 ay asısı olduk bende yıkadım canım sorun yok yıkayabilirsin hatta rahat eder dedi hemşire. Huysuzluk cok yaptı o gece ates fılan cıkmadı şükğr ama cok huysuzkandı calpol verdım cunku uyumuyodu sanırım ası agrı yapmıstı
Burcukcktg Stresbabacimstress bana demedi bişey ama dalgınlığıma geldi benim de umarım skntı olmaz aşı yerinde şişme felan