Deletedmom55 bence hiccccc bulaşmayın çünkü adet olmamak insanı delirtiyor resmen.saglikocaginda beklerken ister istemez konu aciliyor bi bayan vurdurmus rahim duvarin izcelme olmuş bunla ilgili doktora gidiyomus kiminde kist olmuş kürtaj oluş böyle bı sürü şey burdada bilgisi olanlar mutlaka vardır yazarlar