ArasAslanannesi Merhaba canlar 37.haftada doğum yaptım oğlumda gelişim geriliği vardı 5 hafta 2300 doğdu daha sonra 2100 e düştü anne sütü + mama veriyorum doktor hastanedeyken 30 cc ver demisti ama ilk doğduğu zaman 10 günlük olduk kaç cc vermeliyim acaba ?