Emirrr Merhaba kızlar 6 aylık bebeğim gunde 5 defa kakasını yapıyo bir aydan beri doktorumuzn da önerisiyle ek gıda alıyo artı mama şeklinde besleniyo kilo vercek diye korkuyorm sizce normal mi bu kadar yapması
Minikbirel Benmkıde oyle sut aşerjısı dediler ama kan gelmedıgı suruce dıyete sokamam bebegimi oluyo canö bazı bebekler metobolizması fazla calısıyor