12-12-34-76 tabii ki biz bile diyoruz artık aç olabilir mi gerçekten diye 🙈 Doktor kesinlikle mama vermedi kilo alımı iyi diye ama gaz sancısından acıyı hafifletsin diye sürekli emdiği için doyma hissi oluşmuyor da o yüzden mi huzursuz uykusuz diye düşünmüyor değiliz. Yıprandık, erken doğum bir de bizimki üstüne yoğunbakım süreci sonra bu mevzu olunca hiç toparlanma fırsatım olmadı benim, neye uğradığımı şaşırdım sağlığım bozuldu artık maalesef 😔